Morgen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu

Morgen

Blijf op de hoogte en volg Jolien

12 Oktober 2014 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Welkom op mijn eigen waarbenjij.nu. Met veel plezier lees ik altijd de verslagen van andere reizigers. En wie had het ooit bedacht, dat ik nu zelf aan de beurt ben. Ik kijk er echt al weken onwijs naar uit. Dit naast de bijhorende spanning van de reis natuurlijk, maar de gezonde zenuwen voeren momenteel de boventoon.

Al een week staat mijn koffer met kleding en mijn apotheek al ingepakt klaar. Ik wist werkelijk niet dat ik zoveel zomerkleren had. En wat gebeurt er dus vanmorgen... kom ik nog een stapel hemdjes en jurkjes tegen in mijn kast. Gelukkig mogen we per persoon 2x23kg aan bagage mee. Dus wederom inpakken maar.

Morgenochtend ga ik nog gewoon een dagje naar mijn werk. Ik laat mijn lieve klas al lang genoeg alleen. Als de kinderen naar huis zijn, komt Job me met een ingepakte auto ophalen en rijden we naar Hoofddorp. Daar kan ik bij paps en mams nog even onder de douche. Om half 6 worden we op Schiphol verwacht. We vliegen met 7 personen heen. Dit zijn Henk en Marjan, Guus en Danielle, een tante en Job en ik. Om half 6 leveren we al onze koffers in.

Onze reis gaat er verder als volgt uit zien:
Om 21.00 uur vertrekken we met Kenya Airways (gecombineerde vlucht met KLM) naar Nairobi. Hier komen we de volgende ochtend om 06.10 uur aan. Hier moeten we onze bagage ophalen en naar de afdeling binnenlandse vluchten. Een visum (mooie stempel) staat al in onze paspoorten. Om 8.30 vliegen in nog een uur naar de eindbestemming Mombasa. Daar landen we dus om 9.30 uur op Moi International Airport in Mombasa. Vandaar uit gaan we met een bus op weg naar het resort. Afhankelijk van de veerpont (Mombasa ligt op een eiland) doen we daar nog 2 a 3 uur over.

We overnachten in een Chui Cottage (voor Job en mij alleen) op basis van half pension in Leopard Beach Hotel. Als je dit op google invult, is te zien dat we daar superdeluxe zitten.

Na deze spannende reis zal ik snel weer een verslag schrijven.

Bij deze heel veel knuffels van mij!!!

  • 12 Oktober 2014 - 12:12

    Stijn:

    Super leuk! Heel veel plezier allemaal!

  • 13 Oktober 2014 - 08:42

    Trees:

    GENIET!!! Toppertje. Je kan het xxxxx

  • 14 Oktober 2014 - 11:36

    Oma Menny:

    ik volg jullie met belangstelling en wens allen een fijne reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Omdat ik het altijd zo leuk vind om de dagboekverslagen van andere reizigers te lezen, bij deze een van mijzelf. Wie had dat ooit gedacht. Ik (Jolien) ga naar Kenia!

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 4676

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2014 - 29 Oktober 2014

Kenia 2014

Landen bezocht: