Zwembad en zonnen - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu Zwembad en zonnen - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu

Zwembad en zonnen

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

18 Oktober 2014 | Kenia, Ukunda

Lieve allemaal,

Vandaag alweer een hele dag aan het zwembad doorgebracht. Het was tot de middag redelijk bewolkt, maar dat deed verder niets met de temperatuur. Vaak het zwembad in geweest en vooral in de schaduw blijven zitten op een heerlijk luchtbed. Aan het eind van de middag is het wel heerlijk om nog even in de zon te liggen en bij te bruinen.

Het eten hier is trouwens ook superdeluxe. Het is net zo een soort buffet als we in Kos hadden. De meeste avonden is er een thema. Zo hebben we al een keer pasta's gehad (Italiaans) en Aziatisch. Of gewoon Keniaans natuurlijk wat ook erg lekker is. Het ontbijt is ook goddelijk. Eigenlijk eet je alleen maar cake haha en er zijn lekkere vruchtensapjes. Als lunch eten we meestal iets van pizza of een club sandwich met patat. Echt vakantie!

Net ben ik nog even naar de schildpadden gelopen. Ze hadden net sla gekregen. Ze zitten in een, met stenen afgeschermd, stuk gras. De grootste (ongeveer een halve meter) zat te eten. Dan zijn ze best vlot en eten ze met grote happen. De baby schildpadden zitten apart omdat ze anders geplet worden door hun ouders. In hun verblijf zat een aapje heerlijk al hun stukken sla op te eten. Super lief gezicht en ik kon best dichtbij komen. Daar dus maar even staan kijken, terwijl ik aan de andere kant uitzicht op zee had. Nu even terug in het huisje om weer een verhaal voor jullie te typen.

Vandaag zijn de broer van Danielle en een vriendin aangekomen. Komende dagen komen er nog meer gasten voor de bruiloft. De bruiloft is woensdag. Voor morgen hebben we nog even een pedicure op het programma staan en maandag komt er een mevrouw voor de henna party. Vandaag is er ook bruiloft op het resort. Aangezien zij het restaurant hebben afgehuurd, hoor ik net dat wij een bbq op het strand hebben...

Liefs,
Jolien en Job

• 18 Oktober 2014 - 16:02

Pappa:

Wat klinkt het allemaal lekker en luxe!
    Veel plezier nog en blijf er van genieten. X